• משרד יחסי ציבור רונית

סקי השמיעי קול

עודכן ב: 21 אפר 2019


כבר בשיחתי הראשונה עם טלי נאמן סבו המאיירת של הספר "סקי השמיעי קול" ידעתי שאני רוצה לקחת חלק בקידום הספר החשוב הזה. באותם ימים הספר היה בהדסטארט, הנשים המדהימות שחברו בכוחות משותפים כדי לצרף מילה לתמונה ולכוונה עסקו מבחינתי בקודש. "סקי השמיעי קול" הוא הספר הראשון שעוסק בגילוי עריות ופונה לילדים.

בשיחתי עם הכותבת האמיצה מאיה בולצמן הבנתי אני ניצבת מול נשים גיבורות, הן בחרו לגעת בנושא שלא מדברים עליו, על סוד כמוס של ילדים שחוששים לספר שהקרובים שלהם פוגעים בהם. הספר המופלא הזה מתקרב בעדינות לילד שעובר קושי בלתי נתפס, הם קורבנות של אדם שהם תלויים בו. בספר הזה יש שליחות להציל ילדים. הספר בא לעולם כדי שילדים שעוברים גילוי עריות יבינו שאם הם יספרו יש להם סיכוי לצאת ממעגל האימה.

ישבתי מייד לכתוב קומוניקט, המילים עפו ממני והתחברו למסר ברור- הספר הזה חשוב, בואו נעזור לו לצאת לאור. מאקו היו הראשונים להרים את הכפפה, הם כתבו בהרחבה הוסיפו קישור להדסטארט ותוך ימים ספורים הושג כל הסכום הנדרש. היו לספר הזה לא מעט בעלי זכויות וכולם היו ראויים.

משם המשכנו לטלוויזיה ולרדיו, היה ניכר שמאיה וטלי נרגשות ונחושות, לא היה פה רצון בפרסום, הן רצו הכרה. היתה להן אג'נדה והן רצו לקדמה למען הילדים. שמעתי את מאיה מתראיינת ברדיו בבהירות וכנות. אלה היו רגעים מכוננים מבחינתי, שמעתי אישה חזקה ושלמה, רק אנשים שבנויים ככה יכולים להוביל דעה. להיות על המרקע, מעל גלי האתר, ברשת או בעיתון זה ללא ספק סוג של במה, ככל שהרעיון שאדם מוביל ברור יותר המסר עובר.

יחסי ציבור לספר "סקי השמיעי קול" לימדו אותי שהזדהות עם הלקוח והמוצר הם המוטיבציה החזקה ביותר. אני לא מאמינה שכל דבר בחיים חייב להגיע מהנשמה, אבל בטוחה שאם הוא יגיע מהנשמה הוא יגע בנשמה אחרת. אני מעדיפה לעסוק בתכנים שמעניינים אותי, שם אני יצירתית ולמעוף שלי אין גבולות.

סקיי השמיעה את קולה והוא יהדהד. יחסי הציבור היו המגאפון של הספר, הם היו נדבך נוסף בהולדתו, מכיוון שהם עזרו לו לצאת לאור הזרקורים ולהודיע לעולם שהוא קיים. כל יצירה איננה שלמה ללא הקהל שלה. היה לי הכבוד לפגוש את היוצרות, היה לי העונג לחוש מסירות ודחף להוביל משהו חשוב לידיעת הציבור.


הכותבת:

רונית שכנוביץ,

משרד רונית יחסי ציבור