top of page

10 דברים שצריך לדעת על יחסי ציבור

תמונת הסופר/ת: משרד יחסי ציבור רוניתמשרד יחסי ציבור רונית


יחסי ציבור
יחסי ציבור

  1. אין דבר כזה באזז, שום דבר לא באמת קורה בין לילה, אם יש חשיפה גדולה בתקשורת זה תולדה של עבודת חריש ממושכת של משרד יחסי ציבור.

  2. כשיוצאים לקמפיין יחסי ציבור זה בהחלט נהדר שאתם הכי טובים בתחומכם אבל יותר חשוב במה אתם שונים, מיוחדים ומה הסיפור שלכם.

  3. כתבה גדולה במדיה מרכזית לא תמיד תשיג את המטרה ולא תגרום למרכזיה שלכם לקרוס, כדי להגיע לקהל היעד שלכם לפעמים כתבה במדיה נשתית יכולה להיות בול למטרה.

  4. עסקים עושים עם אנשים, לכן קודם כל תבדקו אם אתם ומשרד יחסי הציבור חושבים דומה, אם יש כימיה טובה אחר כך תבדקו את כל השאר.

  5. אנשי יחסי ציבור מטפחים קשרים עם עיתונאים, חלקם אפילו הופכים לקשרים חבריים אבל עיתונאים בראש ובראשונה מחויבים למקום העבודה שלהם, לכן אם ההצעה של איש יחסי הציבור לא אטרקטיבית היא פשוט לא תעבור.

  6. קמפיין יחסי ציבור מתחיל באסטרטגיה, בפילוח קהל היעד, במחקר, בסימון יעדים ומטרות. את התוצאות בתקשורת אפשר לראות רק לאחר כמה שבועות של עבודה מאחורי הקלעים.

  7. יחסי ציבור מתחילים עם אסטרטגיה ותוכנית עבודה, לצד זה אי אפשר לדעת מראש כמה חשיפה תקשורתית תהיה, באיזה מדיום, מה סדר הגודל של אייטם או כתבה.

  8. כדאי לראות תיק עבודות של קמפיינים שמשרד יחסי ציבור ניהל, רק ככה תדעו לאיזה תוצאות המשרד יכול להגיע.

  9. תבדקו אם במשרד עובדים אנשים בעלי ידע בתקשורת.

  10. משרד יחסי ציבור טוב מייצר תוכן, חושב מחוץ לקופסא ויוצר שיתופי פעולה.


הכותבת:

רונית שכנוביץ,


Commenti


bottom of page