top of page

שירותי כתיבת תוכן

כתיבת טורי דעה ומאמרים

חלק בלתי נפרד מיחסי ציבור הוא ליזום טורי דעה ומאמרים בהם ללקוח יש הזדמנות לספר על המומחיות שלו בעיתון או באתר אינטרנט.

בדרך כלל ללקוח אין זמן וגם לא את המיומנות בכתיבה עיתונאית, בשביל זה אני פה.

היכרותי המעמיקה עם הלקוח והמוצר שלו מאפשרים לי לדבר וגם לכתוב בשמו, במקביל היכרותי עם הדרישות העיתונאיות וקהל היעד של המדיה אליה אני כותבת מאפשרים דיוק בהעברת המסר לשביעות רצונם של שני הצדדים.

 

דוגמא לכתבה שלנו לאביטל לנג באתר אוןלייף:

גם המפלצת הכי נוראה לא תסרב לחמלה

כתיבת תוכן לאתרים

אתר הוא כרטיס ביקור הכרחי, אנחנו חיים בתקופה בה הרשת היא מקור מידע עצום ונגיש לכולם,

ברשת האינטרנט מתחוללת תחרות יום יומית בין עסקים ששואפים להופיע בחיפוש בגוגל בעמוד הראשון ועל אחת כמה וכמה בשלישייה הפותחת בחיפוש אורגני.

אז איך מגיעים לשם?

באמצעות תוכן איכותי!

המשמעות של תוכן כזה היא שהכתיבה תהיה אפקטיבית לקורא כלומר לספק מידע בצורה ברורה המבוססת על מחקר, ליצור תוכן מקורי, לשכנע ולהניע לפעולה שתהפוך את הגולש ללקוח.

אתר יפה שעוצב על ידי גרפיקאי מוכשר ממש לא מספיק, המטרה היא להשאיר את הגולש כמה שיותר זמן באתר ולגרום לו ליצור קשר,

את זה אפשר לעשות רק עם תוכן מעניין.

גוגל רואה שהגולשים נמצאים זמן ממושך באתר, מסיק שהאתר מספק עניין ולכן גם יקדם אותו.​

כתיבה פוסטים יוצרת תחושה של עסק חי ותוסס, מאפשרת דיאלוג עם הלקוחות ועושה עבודת שיווק יעילה.

התנהלות נכונה ברשתות חברתיות מבוססות על העברת מסרים בצורה ממוקדת תוך שימוש בויז'ואליה: עדיף סרטונים אפשר גם תמונות.

 

מעבר לכך חשוב שיהיה מענה מהיר והולם ללקוחות שמגיבים ופונים בדף העסקי לעיני כל. תגובה מהירה ושירותית קריטית למוניטין של העסק.

המטרה שעומדת לנגד עינינו היא לעודד תגובות, דיונים ושיתופים ולהגדיל את הטראפיק בדף.

תוכן איכותי מתחיל באסטרטגיה ומסתיים בהנעה לפעולה.

כדי להיות אפקטיבים צריך להתמיד להראות נוכחות, אבל גם לא להגזים. להעלות מינימום 2-3 פוסטים בשבוע, זה סביר לחלוטין, חשוב לפנות לחברים בדף בטון ובסגנון שלהם ותמיד להיות ברורים במה שמנסים להשיג בפוסט. 

אומנם ה- AI נכנס לחיינו וכולנו עושים בו שימוש לכתיבת טקסטים, אבל ספציפית ברשתות החברתיות חשובה הגישה האנושית והיצירתיות, שעדיין חסרה כל כך לבינה המלאכותית.

אפשר לעשות שימוש בבינה לקבלת השראה ולהגהה אבל כדי להניע לפעולה וליצירת קשר עם הקהל שלנו צריך את הגישה האנושית.

כתיבת פוסטים במדיה החברתית

דוגמא לפוסט
דוגמא לפוסט >
bottom of page