top of page

שירותי כתיבת תוכן

כתיבת טורי דעה ומאמרים

חלק בלתי נפרד מיחסי ציבור הוא ליזום טורי דעה ומאמרים בהם ללקוח יש הזדמנות לספר על המומחיות שלו בעיתון או באתר אינטרנט. בדרך כלל ללקוח אין זמן וגם לא את המיומנות בכתיבה עיתונאית, בשביל זה אני פה. היכרותי המעמיקה עם הלקוח והמוצר שלו מאפשרים לי לדבר וגם לכתוב בשמו, במקביל היכרותי עם הדרישות העיתונאיות וקהל היעד של המדיה אליה אני כותבת מאפשרים דיוק בהעברת המסר לשביעות רצונם של שני הצדדים.

 

דוגמא לכתבה שלנו לאביטל לנג באתר אוןלייף:

גם המפלצת הכי נוראה לא תסרב לחמלה

כתיבת תוכן לאתרים

אתר הוא כרטיס ביקור הכרחי, אנחנו חיים בתקופה בה הרשת היא מקור מידע עצום ונגיש לכולם, ברשת האינטרנט מתחוללת תחרות יום יומית בין עסקים ששואפים להופיע בחיפוש בגוגל בעמוד הראשון ועל אחת כמה וכמה בשלישייה הפותחת בחיפוש אורגני. אז איך מגיעים לשם? באמצעות תוכן איכותי! המשמעות של תוכן כזה היא שהכתיבה תהיה אפקטיבית לקורא כלומר לספק מידע בצורה ברורה המבוססת על מחקר, ליצור תוכן מקורי, לשכנע ולהניע לפעולה שתהפוך את הגולש ללקוח. אתר יפה שעוצב על ידי גרפיקאי מוכשר ממש לא מספיק, המטרה היא להשאיר את הגולש כמה שיותר זמן באתר ולגרום לו ליצור קשר, את זה אפשר לעשות רק עם תוכן מעניין. גוגל רואה שהגולשים נמצאים זמן ממושך באתר, מסיק שהאתר מספק עניין ולכן גם יקדם אותו.

כתיבת פוסטים לפייסבוק

כתיבה פוסטים לדף העסקי בפייסבוק יוצרת תחושה של עסק חי ותוסס, מאפשרת דיאלוג מוחשי עם הלקוחות וכמובן בדרך עקיפה עושה עבודת שיווק. התנהלות נכונה ברשתות חברתיות מבוססות על העברת מסרים בצורה ממוקדת תוך שימוש בויז'ואליה, המטרה לעודד תגובות, דיונים ושיתופים ולהגדיל את הטראפיק בדף. תוכן איכותי מתחיל באסטרטגיה ומסתיים בהנעה לפעולה. כדי להיות אפקטיבים צריך להעלות מינימום 3 פוסטים בשבוע, לפנות לחברים בטון ובסגנון שלהם ותמיד להיות ברורים וחדים במה שמנסים להשיג בפוסט.

content-facebook2.jpg

דוגמא נוספת לכתיבת תוכן:

כתיבת תוכן - רונית יחסי ציבור

צרו קשר וקבלו שיחת ייעוץ

bottom of page