יחסי ציבור חינוך
תכנים מעניינים וזוויות חדשות
יחסי ציבור בתחום החינוך
החינוך הוא חלק מחיי היום יום שלנו לכן בתפיסה השיווקית זה ללא ספק מוצר שבני כל הגילאים צורכים אותו, החל בחוגים לתינוקות ועד הגיל השלישי שמראה נוכחות גוברת בחוגים, סדנאות, הרצאות ואף חוזרים לפקוד את ספסל הלימודים. ההתייחסות לחינוך היא ערכית, יש דרישה חד משמעית שהמוצר החינוכי יהיה אשר יהיה צריך להיות איכותי.
תכניות ייעודיות בנושא חינוך
מבחינת התקשורת יש בכל המדיות מדורים וכתבים שתחום הסיקור הבלעדי שלהם הוא חינוך, הם צמאים לתכנים מעניינים ולזוויות חדשות. יש תכניות יעודיות שעוסקות בתחום חינוך וערוצים שמחויבים לתכנים חינוכיים (כאן חינוכית, ערוץ הילדים), בתוך כל אלה אנשי יחסי ציבור מנווטים עם תכנים שמנסים לחדש וליצור עניין לציבור גדול.
חשיבות יחסי ציבור למוסדות חינוך
בחינוך התוצאות מדברות בעד עצמן, אך עדיף שידברו עליהן. כאשר יש כשלון כמו פרסום של מגמת ציונים נמוכים במוסד חינוכי, כדאי מאוד שאיש יחסי ציבור יטפל בכך כמשבר וימזער נזקים או אפילו יהפוך את המצב להזדמנות. המוניטין שיש למי שעוסק בחינוך חשוב בדיוק כמו הידע והניסיון שלו, את זה בונים לאורך תקופה על ידי עשייה אמיתית שמפרסמים אותה ומיידעים את הציבור עליה.