יחסי ציבור הורים/ילדים
מוצר אחד שני קהלי יעד
פנייה ל-2 קהלי יעד: הורים וילדים
לקטגוריה "הורים וילדים" נכנסים מוצרים רבים, מדובר במוצרים שההורים קונים עבור הילדים, או מוצרים שהילדים מבקשים שההורים יקנו להם ובפועל בעיקר שתי האוכלוסיות נחשפות אליהם כל אחת בדרכה שלה. אומנם יש שני קהלים אבל ברור מי זה שמשלם לכן יש לעבוד בשני האפיקים: ליצור מודעות בקרב הילדים (בגילאים שזה מתאפשר) והנעה לפעולה בקרב ההורים. במקרה של יחסי ציבור אנחנו ללא ספק מעוניינים לעודד את הילדים לומר: "אמא תקני לי".
יחסי ציבור גם להורים וגם לילדים
מוצר שההורים רוכשים לילדים תמיד ימותג כאיכותי, חינוכי ומועיל להתפתחות הילד בעוד שאותו המוצר בדיוק ימותג עבור הילדים כמהנה ופופולארי. במקרה של הורים לתינוקות יש קהל אחד שצמא לחידושים והמצאות, תינוק חדש הוא פוטנציאל משמעותי לרכישות, ידוע שכאשר תינוק קטן מגיע הביתה הציוד שמתלווה אליו משתלט על מרחבי הבית. שוק המוצרים לתינוקות לא מפסיק להתחדש ולהפתיע החל ממוצרים פיזיים וכלה במגוון היועצים להורים לתינוקות: יועצות הנקה, יועצות שינה, יועצות מנשאים, בתי ספר להורים, הרצאות וסדנאות להורים ועוד.
ילדים צורכים תקשורת
כאשר מדובר בילדים שכבר קוראים, גולשים באינטרנט וצופים בטלוויזיה אך המבוגרים הם אלה שמקבלים את ההחלטות הפיננסיות צריך לפנות לשני הקהלים ולהכיר את שני העולמות
הכל דיבורים | רשת ב'
בוקר חם | רשת 13
מניעת אלימות
כאשר נער מספר למחנכת שלו בבי"ס או להורה שלו שיש בכיתה חרם, חשוב מאוד שהמבוגרים ידעו שיש עמותה שמתמחה בטיפול בנושא: "מרכז מצמיחים", על העמותה המבוגרים יקראו באתר וואלה, או יראו ראיון בתכנית אירוח ואילו הילד יקרא על זה בפרוגי או מעריב.
הרשמה לחוג שחייה
כאשר הילדה מבקשת להירשם לחוג שחייה, ההורים ירצו לעשות בחירה מושכלת, הם יחפשו בי"ס לשחייה באזור המגורים, יחפשו מידע בפייסבוק ובגוגל שם יתקלו באייטמים וכתבות חיוביות מהתקשורת, כך הדרך לבחירת בית הספר תהיה קלה יותר עבורם.
יח"צ לפעילויות משפחתיות
אטרקציות לילדים הפכו לשם נרדף למסיבות יום הולדת, חופשות ושבתות. קבוצות שוקקות ברשתות החברתיות עוסקות בהמלצות לפעילות לכל המשפחה, כל תכנית בוקר מקדישה פינה לפעילות עם הילדים אם זה לרגל חג או מזג האוויר ההיצע גדול ומגוון וכדי לבלוט צריך יחסי ציבור.
אירועי תרבות לילדים והורים
עולם התרבות מייצר קשת רחבה של מופעים, הצגות ופסטיבלים לכל המשפחה.
יחסי ציבור לספרי ילדים
ספרי ילדים לקריאה או הקראה על ידי המבוגר לילד, הכל תחת המטרייה של "הורים וילדים". זהו קהל יעד גדול שמשתוקק לחוויות משותפות.