יחסי ציבור הורים/ילדים
מוצר אחד שני קהלי יעד
פנייה ל-2 קהלי יעד: הורים וילדים
לקטגוריה "הורים וילדים" נכנסים מוצרים רבים, מדובר במוצרים שההורים קונים עבור הילדים, או מוצרים שהילדים מבקשים שההורים יקנו להם ובפועל בעיקר שתי האוכלוסיות נחשפות אליהם כל אחת בדרכה שלה. אומנם יש שני קהלים אבל ברור מי זה שמשלם לכן יש לעבוד בשני האפיקים: ליצור מודעות בקרב הילדים (בגילאים שזה מתאפשר) והנעה לפעולה בקרב ההורים. במקרה של יחסי ציבור אנחנו ללא ספק מעוניינים לעודד את הילדים לומר: "אמא תקני לי".
יחסי ציבור גם להורים וגם לילדים
מוצר שההורים רוכשים לילדים תמיד ימותג כאיכותי, חינוכי ומועיל להתפתחות הילד בעוד שאותו המוצר בדיוק ימותג עבור הילדים כמהנה ופופולארי. במקרה של הורים לתינוקות יש קהל אחד שצמא לחידושים והמצאות, תינוק חדש הוא פוטנציאל משמעותי לרכישות, ידוע שכאשר תינוק קטן מגיע הביתה הציוד שמתלווה אליו משתלט על מרחבי הבית. שוק המוצרים לתינוקות לא מפסיק להתחדש ולהפתיע החל ממוצרים פיזיים וכלה במגוון היועצים להורים לתינוקות: יועצות הנקה, יועצות שינה, יועצות מנשאים, בתי ספר להורים, הרצאות וסדנאות להורים ועוד.
ילדים צורכים תקשורת
כאשר מדובר בילדים שכבר קוראים, גולשים באינטרנט וצופים בטלוויזיה אך המבוגרים הם אלה שמקבלים את ההחלטות הפיננסיות צריך לפנות לשני הקהלים ולהכיר את שני העולמות