ייעוץ תקשורתי ליחסי ציבור
תקשורת שיווקית
הצלחתו של עסק תלויה מאוד בתקשורת השיווקית שלו. מוצר או שירות גם אם הם טובים מאוד, לא יצליחו אם לא יגיעו לידיעת הצרכנים. יש כמה וכמה אפשרויות לעשות זאת, בחירת הדרך השיווקית לא תמיד קלה בעיקר לעסקים בתחילת דרכם. משיקולי תקציב בעלי עסקים בתחילת הדרך מעדיפים לעשות את השיווק בעצמם ופעמים רבות בשל חוסר ידע מקצועי מפסידים כסף.
פגישת ייעוץ חד פעמית
אני מציעה לכם בעלי העסקים שבתחילת הדרך פגישת ייעוץ חד פעמית במסגרתה תקבלו ייעוץ מקצועי כיצד לעשות שימוש נכון בתקציב העומד לרשותכם. בניית אסטרטגיה שיווקית ומתן כלים כיצד לחסוך בעלויות ולעשות חלק מהדברים בעצמכם. השירות יכול להתאים גם לעמותות ולעסקים קטנים שעברו מיתוג מחדש.
יחסי ציבור לעסקים קטנים ובינוניים
בעלי עסקים קטנים ובינוניים יודעים שהם צריכים להשקיע בשיווק. אחד הקשיים המרכזיים שעולים אצל בעלי עסקים אלה הוא מהו הנתח התקציבי שיופנה למערך השיווקי ואיך לחלק אותו בין יחסי ציבור, פרסום וקידום מכירת (קד"מ). כל אחד מאלה חשוב, אך מכיוון שאי אפשר להפנות כל כך הרבה משאבים לכל תחומי השיווק, כדאי לתעדף וליצור אסטרטגיה שיווקית מודולארית ובכל פעם להפנות את המשאבים לתחום אחר.
מדוע יחסי ציבור טובים לעסק שלך?
יחסי ציבור חשובים לבניית מותג, לקידום ולשימור קשרי לקוחות וקהילה. לכתבה אחת מפרגנת יש ערך גבוה כמו לקמפיין שיווקי נרחב, אך צריך לזכור שמערכת יחסי הציבור נבנית לאורך זמן וצריך סבלנות. לאנשים יש נטייה להאמין למה שכתוב בעיתון או נאמר ברדיו ובטלוויזיה. כשלקוח פוטנציאלי קורא כתבה הוא מתייחס אליה כאוביקטיבית ומפלס החשדנות שלו פוחת, להבדיל מפרסום מסורתי ששם הלקוח יודע בוודאות שמוכרים לו וזה מעורר אוטומטית מגננות.
מה המטרות שלך ?
לפני יציאה לדרך משותפת, חשוב שנקיים שיחה ובה נסנכרן מהן המטרות של העסק. השאלה המרכזית שאני מעלה בפגישה היא "לאן אתה רוצה לקחת את העסק שלך". לאחר מכן ברור שהיעדים יהיו לקוחות נוספים ורווחיות. את השיחה הזאת כדאי לקיים אחת לתקופה לחדד ולדייק את המטרות מכיוון שתנאים וזמנים משתנים, מערכות תקשורתיות משתנות ואחת לתקופה צריך לבדוק שוב מה מבדל את העסק שלך מעסקים אחרים באותו התחום.
יחסי ציבור באינטרנט
אני ממליצה לעסקים קטנים ובינוניים על יחסי ציבור באינטרנט ובעיקר ברשתות חברתיות. בארץ הזירות הפופולאריות ביותר הן פייסבוק, לינקדאין ואינסטגרם. לפני שעושים שימוש באלה חייבים לפלח את קהל היעד ולבדוק היכן הוא נמצא ברשת. מכיוון שהרשת עדכנית ומהירה חייבים להתאים כל הזמן את יחסי הציבור של העסק לרוח הזמן. כאשר אפשר לעשות קישור לסדר היום הציבורי ומוסיפים לטקסט תמונות ו/או סרטונים יש מצב לקידום משמעותי ומכאן הדרך לידיעת הציבור סלולה.
שירותי ייעוץ תקשורתי
ניהול תקשורתי
מיתוג נכון במדיות, ניהול מוניטין ברשת, כתבות תדמית
ייעוץ תקשורתי
איך לעבוד נכון במסגרת הארגון עם יחסי הציבור שעומדים לרשותכם
פגישת ייעוץ
פגישה חד פעמית שבה תקבלו כלים מקצועיים לשימוש נכון בתקציבכם