יח"צ לכנסים וימי עיון

כנס הוא כלי שיווקי

כנס ככלי שיווקי

כנסים וימי עיון הם כלי שיווקי לכל דבר, באמצעותם חברות מחזקות את המותג שלהן, הם אמצעי לבניית מוניטין ודרך ליצור עניין וחשיפה. היוקרה של כנס נמדדת במשתתפים שלו, אם מככב בו מרצה שנחשב מוכר ומפורסם זהו למעשה סיפורו המרכזי של הכנס מבחינת יחסי ציבור.

אתר אינטרנט לכנס

כדי לחשוף את הכנס בתקשורת ראשית מתחילים בהקמת אתר או דף נחיתה שיאפשרו הרשמה לכנס. יש לפרסם מראש באתר ובניוזלטר את תכני הכנס, סדר היום, המשתתפים והלוקיישן. בהמשך יכנס שלב ההפצה למדיה.

יח"צ לפני ובמהלך הכנס

כדי שהמדיה תגלה עניין בכנס ההתמקדות צריכה להיות במשתתפי הכנס, בבשורה שמביא הכנס, ובחשיפה של חידושים והמצאות על ידי מומחים נחשבים. המטרה לעשות שימוש במדיה כדי להעלות מודעות ולגייס נרשמים לכנס.

חשיפה במדיה נחלקת לשניים

חשיפה לפני הכנס כדי לגייס נרשמים.

חשיפה במהלך הכנס ע"י הזמנת עיתונאים להשתתף ולסקר את האירוע.

מה אנחנו עושים

יחסי ציבור

רדיו, טלווזיה, עיתונות, פייסבוק

ייעוץ תקשורתי

אסטרטגיות ותקשורת שיווקית

כתיבת תוכן

תוכן למותג ומוניטין ציבורי

צרו קשר ושיחת ייעוץ ראשונית