top of page

יחסי ציבור | טלוויזיה

טלוויזיה- פותחים יום , הום בדק.png

פותחים יום | ערוץ 13

הום בדק

טלוויזיה- הקומה ה- 12 הום בדק.png

הקומה ה-12 | ערוץ 12

הום בדק

כאן 11 | המהדורה המרכזית
הישראלי שכבש את ברודווי

תכנית הבוקר | פאולה וליאון

תוכנית הבוקר של פאולה וליאון: אייטם על ריקודים סלוניים עם רשת אקסקלוסיב

חדשות הבוקר | ערוץ 13

"העולם הבוקר" מארחים את התערוכה "מסע בגוף האדם" מבית חברת "גורם אנושי"

תכנית הבוקר | ערוץ 10

נפתלי פייבלזון מנכ"ל סמארט קרדיט על תופעת מסורבי המשכנתא

חדשות הבוקר | ערוץ 12

ניב רסקין מראיין את שרונה בן אור לרגל יום המאבק הבינל' למניעת אלימות נגד נשים

טלוויזיה | כאן 11
"מהדורת השבת"

ראיון אולפן | ערוץ 7

איל השקס מומחה כלכלי מדיני ומחבר הספר "גשרי הכלכלה"

"גלית ויואב" | שידורי קשת

דן בן יהודה מנכ"ל חברת "גורם אנושי" מתארח אצל "גלית ויואב" שידורי קשת

סוגרים חשבון | ערוץ 2

כתבה על חוק נתוני האשראי החדש עם מנכ"ל סמארט קרדיט

חדשות | ערוץ 2

כתבה על ספורט הפארקור בקמפיין יחסי ציבור לפסטיבל תרבות הרחוב הבינלאומי.

בוקר חם | רשת 13

ג'סי קולטון, בעלת בית ספר וקייטנות לשחייה, על המלצות לבטיחות ילדים במים

לפני החדשות | רשת 13

לרגל יום המאבק הבינל' למניעת אלימות נגד נשים, ראיון מרגש עם שרונה בן אור

ערוץ 2 - "פאולה וליאון"

אפליקציית "סיפורי בדים"

רשת 13 | אקטואליות

המרצה שרונה בן אור על המאבק האישי שלה וסיפורה המדהים

הכל הולך | רשת 13

סטודיו לריקוד "אריות ציון" מלמדים את פאנל התוכנית איך לרקוד ברייקדאנס

מהדורה צעירה | ערוץ הילדים

אייטם בקמפיין יחסי ציבור לפסטיבל תרבות הרחוב הבינלאומי

מגרש פתוח | ערוץ הספורט 5

דניאל ווידמאיר אומן BMX בינלאומי מגיע לישראל מהולנד

תכנית הבוקר |ערוץ 10

הסופרת והעיתונאית אביבה רוזן.

יחסי ציבור לספר "מעבר לקיר.אהבה"

תכנית הבוקר | קשת 12

הסופרת והעיתונאית אביבה רוזן.

יחסי ציבור לספר "מעבר לקיר.אהבה"

בוקר חם | רשת 13

הסופרת והעיתונאית אביבה רוזן.

יחסי ציבור לספר "מעבר לקיר.אהבה".

משפחה שכזאת | ערוץ 10

הסופרת והעיתונאית אביבה רוזן.

יחסי ציבור לספר "מעבר לקיר.אהבה"

מדברים על זה | ערוץ 2

פריצה בשידור חי לסטודיו לריקוד היפ הופ "אריות ציון" בתל אביב

אולפן הילדים | ערוץ 20

אייטם בקמפיין יחסי ציבור לפסטיבל תרבות הרחוב הבינלאומי

הכל תרבות | ערוץ 23

כתבת עומק על דביר ועל הפקת הפסטיבל

דייט ראשון | קשת 12

יחסי ציבור אישיים למפיק דביר רוזן

כתבה ברוסית| ערוץ 9

כתבה על פסטיבל רחוב ואומנות רחוב שפונה לקהל יעד מהמגזר הרוסי

עדן ועודד | ערוץ 20

אייטם לקליפ וידאו ויראלי ("פסח פאנק") שהפך ללהיט יו-טיוב

אין טוב ממראה עיניים

אנשים מוכנים לעשות הרבה כדי להיות בטלוויזיה, מכיוון שברור להם שזאת במה ראויה לקדם את עצמם או את מה שהם מייצגים. תעצרו לרגע ותחשבו כמה אנשים נוהרים לאודישנים לתכניות ריאליטי, הם מוכנים להסתגר ב"בית האח הגדול" כאשר מצלמה עוקבת אחריהם 24/7, הם ייסעו לאי בודד ויבלו בתנאים קשים לא רק בגלל הפרס הכספי או החוויה, אלא בראש ובראשונה בשל החשיפה.

בזמן הנכון במקום הנכון

ליחסי ציבור בטלוויזיה יש תהודה, כל אדם מן הישוב יודע שהטלוויזיה היא במה ראויה שמשדרת לקהל גדול, אך אליה וקוץ בה, צריך לדעת באיזה תכנית להופיע כדי להגיע לקהל היעד וכדי להשיג את המטרה. בשביל זה צריך משרד יחסי ציבור. ללא יד מכוונת של יחסי ציבור מקצועיים עלולים לשגות בהעברת המסר. בעזרת יחסי ציבור הפנייה לתכניות טלוויזיה ממוקדת יותר. משרד יחסי ציבור בקיא בלוח השידורים והוא יודע כיצד לקדם את הלקוח או המוצר בתכניות הנכונות.

כחלק מעבודת יחסי ציבור יש טקטיקה לפני פניה לתכניות. בשלב ראשון אני עורכת מיפוי של כל תכניות הטלוויזיה הרלוונטיות ללקוח שלי ומדרגת אותם לפי הרייטינג שלהם. המטרה להגיע לתכניות שיש להן אחוזי צפייה גבוהים ובמקביל גם להשיג כמה שיותר זמן מסך.

כניסה לתכנית בטלוויזיה

הפניה לתכניות טלוויזיה דרך משרד יחסי ציבור עדיפה משום שמשרד יודע למקד את המסר ו"לתפור" את האייטם בצורה שהכי מתאימה לתכנית. איש יחסי ציבור טוב מתדרך את הלקוח לפני התכנית בהתאם לשידור חי או שידור מוקלט וערוך. תפקידו לסכם מראש עם מערכת התכנית את נושאי הראיון/כתבה וכד' ולהעביר לתכנית קטעי וידאו ותמונות. במידה והלקוח משתתף בפאנל יש לעדכן אותו מי עוד יתארח, כי במידה וצפוי עימות יש להתכונן לכך.

הכנה מקדימה לפני הופעה בטלוויזיה

לפני שידור מומלץ לעשות סימולציות והכנה מראש של שאלות ותשובות כדי שהלקוח יגיע לתכנית עם ביטחון עצמי וממוקד בהעברת המסר. אנשים שמגיעים לתכניות ללא תדרוך מיועץ תקשורת מיומן, מוצאים שבדיעבד דברים שאמרו נשארו על רצפת חדר העריכה, או שהמנחה קטע את דבריהם והמסר שלהם לא רק שלא עבר אלא הושגה מטרה הפוכה וכעת יש צורך בטיפול מסוג אחר של ניהול משברים.

לבוש להופעה טלוויזיונית

במדיה ויזואלית כמו הטלוויזיה חשוב לתדרך את הלקוח איך להראות וכיצד להתלבש, המראה חיצוני גם הוא מעביר מסר ויש להקפיד עליו. הרי אף אחד לא ירצה לקנות מכונית מאדם הנראה מרושל ולא יבקש יעוץ כספי מאדם שלא נראה סמכותי, בעל ניסיון ומסודר. כדאי לשים לב שהמראה החיצוני לא יתפוס את הפוקוס, בגדים שיוצרים ריצוד על המסך, או צבעים חזקים מידי יפחיתו את רמת הקשב אצל הצופים.

צרו קשר וקבלו ייעוץ ראשוני

bottom of page