top of page

אודות

רונית שכנוביץ יח"צ

נעים להכיר,

שמי רונית שכנוביץ, אני אשת יחסי ציבור הפועלת בעולם התקשורת מזה שני עשורים.

את צעדי הראשונים בעולם היח"צ עשיתי בחברת תקליטים, משם המשכתי למגוון תפקידי תוכן והפקה  בטלוויזיה הציבורית ובערוצים המסחריים. עבדתי במשך שנים בתחום הפרסום והתוכן השיווקי, זכיתי לעבוד עם האנשים המקצועיים ביותר, רכשתי ידע, ניסיון עשיר וקשרי עבודה איכותיים.

במשך השנים למדתי שהדבר החשוב ביותר הוא להכיר היטב את הלקוח ולבנות לו תוכנית עבודה ייחודית שמבוססת על יעדים מוגדרים. אני לא עובדת עם "תבניות", אלא דוגלת בסגנון עבודה יצירתי וגמיש. בעולם שמשתנה בתדירות גבוהה ובעיקר בישראל, יש חשיבות גדולה ליצור במהלך העבודה שינויים והתאמות.

מהות העבודה היא קודם כל לזהות סיפור בעל משמעות שיעניין את התקשורת ויחבר את העסק שלך לקהל הנכון. לשם כך נדרשת מיומנות כתיבה, הבנה שיווקית, הכרה של צרכי התקשורת וקשרים טובים עם עיתונאים. כדי להצליח בזירה המאתגרת הזאת צריך ניסיון משמעותי והבנה מעמיקה של עולם התקשורת.

מכיוון שיחסי ציבור זהו מסע ממושך חשוב שיהיה מושתת על יחסים של אמון ויעשה בשקיפות מלאה. אני מלווה את לקוחותיי לאורך כל הדרך מכוונת ומייעצת ככל שנדרש ויוצרת חיבורים עם אנשי מקצוע נוספים.

העסק שלך ראוי להיות תחת הזרקור ולהגיע לכמה שיותר אנשים,

אשמח ללוות אותך במסע לחשיפה.

רונית שכנוביץ

האחריות שלי היא למוצר שלך

לכל אחד יש סיפור, רק צריך לדעת כיצד לספר אותו

קמפיין יח"צ מתבסס על חשיפה במדיות הנכונות. לכן מוטל עלי לדעת היכן הקהל שלך נמצא, שהאנשים שהמוצר שלך רלוונטי להם ידעו עליו. בכוחם של יחסי ציבור להשפיע על הדרך שבה אנשים חושבים ומתנהגים, ככל שיותר אנשים ישמעו את הסיפור שלך, כך תטביע את חותמך.

קמפיין יחסי ציבור טוב לא מתבסס רק על קשרים טובים עם אנשי תקשורת, אלא על כתיבה טובה, הבנת המוצר לעומק, זיהוי קהל היעד, כתיבת קומוניקט (הודעה לעיתונות) והערכה הדדית שנבנית לאורך שנים עם העיתונאים שאיתם אני עובדת.

כלי תקשורת משתוקקים לתכנים טובים

עבודת משרד יחסי ציבור

כאשר מגיע לפתחם משהו חדשני, מעניין וחשוב הם לא יתעלמו ממנו.   בעידן של גלובליזציה ותחרות אינטנסיבית בכל תחום, המטרה היא ליצור ייחודיות, למצוא את הבידול של המוצר על פני מוצרים אחרים שכביכול דומים לו. לא משנה מי הלקוח או מה המוצרים שלו, אני לומדת אותם לעומק ומתאימה את האסטרטגיה הנכונה שתשיג בולטות.

העבודה היא דינמית ומשתנה ברוח הזמן, אם בעבר הייתה מספיקה הופעה חד פעמית בפריים טיים כדי לנסוק ולהפוך למפורסמים, כיום יח"צ מצריכים עבודת חריש בכל המדיות ויצירתיות בהצגת הסיפור של הלקוח. ​

תפקידי כאשת יחסי ציבור

הצוות

לייעץ ללקוחות שלי מהי הדרך הנכונה עבורם להציג את עצמם. ליצור עבורם חשיפה תקשורתית התפורה לפי מידותיהם וללוות אותם בתהליך. תמיד להגדיר מטרות מדויקות עם הלקוחות שלי ולהבין מראש מה הציפיות והשאיפות שלהם. ​

למשרדי יש צוות של אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים מתחום השיווק הדיגיטלי, גרפיקה, צילום סטיליס, וידאו (מכל הסוגים), מאפרים, סטייליסטים, מפיקי אירועים ועוד.

bottom of page