אודות

משרד יחסי ציבור רונית

נעים מאוד, שמי רונית שכנוביץ, אני אשת יחסי ציבור

את משרד רונית יח"צ הקמתי לאחר למעלה מעשור של עבודה בתחום התקשורת. התחלתי את דרכי ביחסי ציבור בתחום המוזיקה, לאחר מכן עברתי לעולם הטלוויזיה הציבורית והמסחרית שם מילאתי תפקידי הפקה, תוכן וניהול. משם המשכתי לעולם הפרסום שם הופקדתי על ניהול פרויקטים בתחום התוכן השיווקי עם לקוחות מהגדולים במשק הישראלי.

בעזרת החיבור המתמיד שלי עם עולם התקשורת, יש לי ראיה כוללת והבנה של עבודה תקשורתית. למדתי מהטובים ביותר וכיום אני עובדת רק עם אנשים מקצוע מיומנים ומוכשרים בתחומם. בעידן שבו "התוכן הוא המלך" (ביל גייטס), צריך לדעת לספק תוכן איכותי למדיות השונות, לשם כך יש להכיר את חוקי המשחק התקשורתי. קשרים טובים עם עיתונאים ויצירת תוכן הם הכלים שלי לבניית המוניטין שלכם.

תפקידי כאשת יחסי ציבור

לייעץ ללקוחות שלי מהי הדרך הנכונה עבורם להציג את עצמם, ליצור עבורם חשיפה תקשורתית התפורה לפי מידותיהם וללוות אותם בתהליך. תמיד להגדיר מטרות מדויקות עם הלקוחות שלי ולהבין מראש מה הציפיות והשאיפות שלהם.

עבודת משרד יחסי ציבור

העבודה היא דינמית ומשתנה ברוח הזמן, אם בעבר הייתה מספיקה הופעה חד פעמית בפריים טיים כדי לנסוק ולהפוך למפורסמים, כיום יח"צ מצריכים עבודת חריש בכל המדיות ויצירתיות בהצגת הסיפור של הלקוח.

אנשי מקצוע

למשרד רונית יחסי ציבור יש צוות של אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים מתחום השיווק הדיגיטלי, גרפיקה, צילום סטיליס, וידאו (מכל הסוגים), מאפרים, סטייליסטים, מפיקי אירועים ועוד.

רוצה לדעת עוד ? 

לכל אחד יש סיפור, רק צריך לדעת כיצד לספר אותו

קמפיין יחסי ציבור טוב לא מתבסס רק על קשרים טובים עם אנשי תקשורת, אלא על כתיבה טובה, הבנת המוצר לעומק, זיהוי קהל היעד, כתיבת קומוניקט (הודעה לעיתונות) והערכה הדדית שנבנית לאורך שנים עם העיתונאים שאיתם אני עובדת.

 

כלי תקשורת משתוקקים לתכנים טובים

כאשר מגיע לפתחם משהו חדשני, מעניין וחשוב הם לא יתעלמו ממנו.  

בעידן של גלובליזציה ותחרות אינטנסיבית בכל תחום, המטרה היא ליצור ייחודיות, למצוא את הבידול של המוצר על פני מוצרים אחרים שכביכול דומים לו. לא משנה מי הלקוח או מה המוצרים שלו, אני לומדת אותם לעומק ומתאימה את האסטרטגיה הנכונה שתשיג בולטות.

 

האחריות שלי היא למוצר שלך

קמפיין יח"צ מתבסס על חשיפה במדיות הנכונות, לכן מוטל עלי לדעת היכן הקהל שלך נמצא, שהאנשים שהמוצר שלך רלוונטי להם ידעו עליו. בכוחם של יחסי ציבור להשפיע על הדרך שבה אנשים חושבים ומתנהגים, ככל שיותר אנשים ישמעו את הסיפור שלך, כך תטביע את חותמך.

המלצה מלקוחה

שרונה בן אור