top of page

יחסי ציבור למעצבים

נקודת המוצא ביחסי ציבור למעצבים מכל סוג היא שמעצבים הם אמנים.

אם מדובר במעצבי פנים או מעצבי אופנה, מדובר בעסק יצירתי שעוסק ביופי בויז'ואליה

ולכן לפני שיוצאים לקמפיין יחסי ציבור, הכרחי להצטייד בתמונות איכותיות שמתאימות לאינטרנט ולדפוס.

חשוב לבנות מראש ארכיון שיהיה מפגן כוח ויכולת.

התמונות ביחסי ציבור למעצבים חשובות הרבה יותר מכל המילים שיכתבו אי פעם.​​

יחסי הציבור הם חלון הראווה שלך

לעשייה שלך צריכה להיות אמירה ברורה,

אם יש לך אג'נדה היא חלק בלתי נפרד מהקמפיין.

לאמירה צריך לצקת תוכן לגבש תפיסה ומתוך זה לבנות מוניטין שיחזיק למשך שנים ויאפיין את העסק שלך.

מטרת יחסי הציבור ליצור הקשר בלתי נפרד בין העיצובים שלך ובין הפרסונה שלך,

הקהל שלך רוצה להכיר אותך ולסמוך עליך,

ובעזרת יחסי ציבור אפשר בהחלט לעשות את זה.

טבעות מעוצבות ומסוגננות

יחסי ציבור למעצבים בתחילת דרכם

סלון מודרני

תמיד קשה להתחיל, אבל בשוק רווי התחרות עלולה להרתיע יותר,

הצעד הראשון הוא לבנות קולקציה,

אם מדובר באביזרים לבית, שימוש בחומרים ייחודיים ומפתיעים,

פנייה לקהל לא צפוי, מענה חדשני לבעיה

או כל דבר שיכול להגדיר את העסק שלכם ולמקד מהי הייחודיות שלכם.

אתם יכולים להתחיל לבנות שם רק אם כבר יש לכם מה להציג.​​

איפה קונים את העיצובים שלכם?

לפני שיוצרים קמפיין צריך נקודות מכירה, אין טעם להתראיין ולספר על תהליך היצירה, ההשראה והרצון לכבוש את העולם

אם עדיין אין מקום בו אפשר למכור את העיצובים שלכם.

סטודיו, חנות פיזית, חנות וירטואלית, ברשתות וכד'.

קודם כל לוודא שמי שמעוניין יוכל להשיג את המוצר שלכם בקלות.​​

מתי להתחיל לעשות יחסי ציבור?

כמו בכל קמפיין יחסי ציבור התזמון קריטי והוא חלק מהתכנון והחשיבה האסטרטגית.

אם מדובר בעיצוב אופנה צריך לתזמן את הקמפיין בהתאם לעונות השנה, חגים וימים מיוחדים.

אם מדובר בהלבשת הבית, חגים הם תזמון חשוב בהערכות הקמפיין,

אם המוצר שלכם מתכתב עם נושא אקטואלי המענה צריך להיות מיידי.​​

עיצוב הבית
bottom of page