יחסי ציבור אמנות
הכלי האמין ביותר להעביר אותנטיות
יחסי ציבור לאמנות
יחסי ציבור לאמנות הם עבורי זכות ללכת יד ביד עם האמן ולהביא את יצירתו לתודעת הקהל. כאשר התהליך הפרטי של היצירה מסתיים יש תחושה לפעמים של התעלות שמלווה גם בחששות לקראת חשיפת היצירה בפני הציבור. לאמנים בדרך כלל יש רצון להתפרסם ולמכור את היצירה אך גם תחושה של פרידה צורמת מהעולם הרוחני ומעבר לעולם הגשמי. המעבר מהעבודה בסטודיו או באולפן לקדמת הבמה או לתערוכה מלווים בהתרגשות גדולה וציפייה, האם אנשים יאהבו? האם יגיעו? יקנו? ואם תהיה ביקורת איך להתמודד?
גם הדרך חשובה
בעזרת יחסי ציבור יש לאמן הזדמנות לספר על הדרך שעשה, לדבר על ההשראות שלו וכל מה שהביא אותו עד לנקודה בה הוא נחשף לציבור. יחסי ציבור לאמנות הם הדרך לבנות את האמן לצד האמנות שלו, להפוך אותו לשם מוכר ובעל מוניטין. הקהל רוצה להתרגש ולהזדהות והתקשורת היא הכלי האמין ביותר להעביר אותנטיות.
יחסי ציבור לאמנים
כל אמן הוא דמות מעניינת מעצם היותו אדם יוצר, מאחורי כל יצירה יש סיפור שרק מחכה שיספרו אותו, תמיד יהיה פער בין הגלוי לנסתר באמנות. המדיה מחפשת תמיד אחר סיפורים שנוגעים ומרגשים, בעבודת יחסי ציבור מקצועית מזהים את הסיפורים שיענינו את התקשורת יודעים איך להגיש אותם ואת מי הם עשויים לעניין, משם הדרך לפרסום סלולה.
יחסי ציבור לציור, פיסול וצילום (תערוכות)
את אביטל לנג פגשתי כאשר הגיעה מדרום אפריקה להציג את התערוכה הראשונה שלה בישראל. אישה מרגשת עם אוסף ציורים, תמונות ופסלים שיצרה בכישרון רב ורק חיכו להיות מוצגים. סיפורה היוצא דופן של אביטל פורסם בין היתר בכתבת עומק ערב חג הפסח כדי לתת לו במה חגיגית ראויה: קישור לכתבה ב-YNET
אביטל לנג בראיון בעיתון לאישה
