top of page
  • תמונת הסופר/תמשרד יחסי ציבור רונית

חשיבות אתר אינטרנט בקמפיין יחסי ציבור

עודכן: 12 ביולי 2021

ראיון מעולה בטלוויזיה בוודאי יגרום למקורבים אליכם לטפוח לכם על השכם, קרוב לוודאי שבני המשפחה והחברים יפרגנו ואתם תמצאו את עצמכם מוחמאים, אבל לא לשם כך החלטתם לשכור שירותי יחסי ציבור.


חשוב אחרי כל ראיון שהלקוח הפוטנציאלי שלכם יוכל ליצור אתכם קשר בקלות, לכן הכרחי שיהיה לכם אתר אינטרנט ושאפשר למצוא אותו בקלות בגוגל ואם אין לכם אתר מומלץ לבנות אתר אינטרנט בהקדם האפשרי.

תקשורת ויחסי ציבור

אתר אינטרנט הוא כלי שיווקי

פגשתי לקוחות שהגיעו אלי וכבר היה להם אתר אבל הסיכוי למצוא אותו ברשת היה קטן מאוד. האתר נבנה ללא תכנון מוקפד של מחקר מילות מפתח, ללא חשיבה שיווקית ואין בו תוכן שיגרום לגולש המתעניין להישאר ולקרוא בו. חשוב מאוד להבין שאתר אינטרנט הוא הכלי השיווקי הראשון במעלה עבורכם, הוא מחליף את כרטיס הביקור שפעם היה נהוג לשלוף בפגישות. אלה שעדיין מחלקים את הכרטיס המעוצב תמיד יוסיפו עליו גם את כתובת אתר האינטרנט שלהם.

 

אתר אינטרנט מגביר את החשיפה התקשורתית

כחלק ממסע יחסי ציבור חשוב מאוד להעלות לאתר שלכם את ההופעות שלכם בתקשורת, זה מעלה את ערככם, מכניס תוכן נוסף לאתר ומחזק אותו. האתר מהווה אפשרות נוספת להפיץ את מה שכבר שודר ונכתב עליכם במדיה, כך גם אפשר למתוח עוד את השפעת החשיפה התקשורתית שלכם, לכן יחסי ציבור לצד אתר מתוחזק יעשו נפלאות לשיווק שלכם.


האתר מספק את המידע שלקוחות מחפשים עליכם, הוא ההזדמנות שלכם להציג את עצמכם או את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר. אל תטעו להניח שאתר שעוצב על ידי גרפיקאי מוכשר יעשה את העבודה. אתר יפה עשוי בהחלט להרשים, אבל אם קשה מאוד למצוא את האתר מכיוון שלא קודם, או אם האתר בנוי בצורה לא שיווקית הוא לא יספק לכם טראפיק ולא יגיעו דרכו פניות.

 

מה עדיף לעסק דף עסקי בפייסבוק או אתר אינטרנט?

כבר בשיחה המקדימה איתי אני שואלת אם יש אתר, כאשר עונים לי שיש דף עסקי בפייסבוק זה לא תמיד מספיק. לאתר אומנם חייבים להזרים תוכן איכותי כדי לגרום לגולש להישאר באתר ולמצוא בו מידע. כאשר האח הגדול – גוגל מבחין שהאתר איכותי הוא יקדם אותו. לעומת זאת בדף העסקי בפייסבוק צריך ניהול מוקפד ברמה יום יומית, צריך לכתוב פוסטים, להעלות תמונות וסרטונים, כדי שתהיה לכך אפקטיביות צריך לאסוף כמה שיותר חברים בדף, לגרום שאותם חברים ישתפו (לייקים זה ממש לא מספיק) , לקדם אורגנית וברוב המקרים הכרחי לפנות גם לקידום הממומן. להבדיל מאתר אינטרנט בפייסבוק חשוב לתת מענה לפונים דרך הדף, העדר מענה יוצר רושם לא טוב ועלול לפוגע במוניטין.


אתר אינטרנט הוא הזדמנות שלכם לאמירה אישית, לדייק שיווקית ולפרט את השירותים או המוצרים שאתם נותנים. בעקבות חשיפה תקשורתית חשוב שיגיעו אליכם בקלות בחיפוש פשוט בגוגל, אם היה לכם ראיון מצוין בתכנית טלוויזיה או כתבה באתר אינטרנט מייד יחפשו אתכם ברשת לכן מוטב שתהיו נוכחים שם ותראו במיטבכם.


הכותבת:

רונית שכנוביץ,

bottom of page