top of page
  • תמונת הסופר/תמשרד יחסי ציבור רונית

מי רוצה להיות פרזנטור?

עודכן: 23 בינו׳ 2023


ג'סי קולטון בעלת בית ספר לשחייה במושב בני ציון היא הפרזנטורית המושלמת לעסק שלה. היא רהוטה, וותיקה ומנוסה מאוד בתחומה וללא צל של ספק נראית ומצטלמת נפלא.

לא כל מי שעומד בראש עסק מתאים להיות בקדמת הבמה, כדי להוביל עסק להצלחה אף אחד לא נדרש לתכונות כמו יכולת להתראיין בתקשורת או להיות פוטוגני. לפני שיוצאים לקמפיין יחסי ציבור צריך מראש לקבוע מי יהיו האנשים שמתאימים ורוצים לייצג את העסק, מוצריו ושירותיו מול התקשורת.

יש חברות שבוחרות במנהלי השיווק או המותג להיות הנציגים מול התקשורת, בחברות אחרות המייסד או המנכ"ל יהיו מתאימים יותר. אומנם כל לקוח מקבל ממני הדרכה מעמיקה לפני כל ראיון בתקשורת, אך תכונות כגון כריזמה אי אפשר ללמד, לכן בבחירת האדם שייצג את העסק לא מאלתרים ומשקיעים בזה מחשבה.

כאשר בעל עסק מכיר בעובדה שהוא זקוק ליחסי ציבור אך מרגיש לא בנוח להתראיין אני קודם כל בודקת באילו מדיות יהיה לו נוח ומתאים יותר. יש הבדל גדול בין ראיון בשידור חי בטלוויזיה או ברדיו לבין ראיון מוקלט וערוך או ראיון לעיתון . כאשר חשים בנוח ומשוחררים הסיכוי להוציא אייטם טוב גדול ל יותר.

אני מאמינה שהסוד בפרזנטור מוצלח לעסק הוא ביכולת שלו לעורר אמון, לא משנה מה אתם מוכרים ואיזה שירות אתם נותנים ברגע שתעבירו לקהל את המסר שהוא צריך את מה שאתם נותנים - הצלחתם.


הכותבת:

רונית שכנוביץ,

bottom of page